12-12-2020, 02:57 PM
Minua tuo ei ilahduta. En tiedä, mutta mun on vaikee uskoo että Deppin nykyinen maine on vaikuttanut merkittävästi noiden elokuvien saavuttamiin voittoihin tai että massiiviset elok6vayhtuöt välittäis mistään muusta noin paljon että pyytäis merkittävässä osassa olevaa näyttelijää jättämään roolinsa kesken sarjan. Tuo on siis hieman hämmentävää. Ja ei reilua jos syy oli Deppin maine, jos syytteitä ei ole edes todistettu. Itse oon tyyppiä joka erottaa taiteen taiteilijasta. Tahraantunut maine tai edes todistettu rikos ei vaikuta mun kokemukseeni ko. henkilön tuotoksista jos ko. tuotoksella/roolilla ei oo mitään tekemistä ko. tahran/rikoksen kanssa. Ja tässä tapauksessa ei ole.
Näyttelijävaihdokset kesken sarjan on musta aina kurja juttu, ja turhat vaihdokset ärsyttäviä.
En oo katsonut Hannibal-sarjaa tai mitään muutakaan missä Mikkelsen on ollut joten en voi kommentoida sopivuutta tähän rooliin. Mutta kyllä on takuulla haaste saada Grindevald tuntumaan samalta henkilöltä täysin eri ihmisen esittämänä, etenkin kun ulkonäkökin on selvästi eri. Mutta ennen kaikkea kun on tosi harvinaista että joku onnistuu esittään hahmoa täysin samalla olemuksella ja tunnulla kuin toinen. Toivottavasti ne edes kirjoittaa käsikirjoitukset vaihdoksen ympärille, että selittyy miksi Grindelvald on yhtäkkiä toisennäköinen ja tuntuinen. Ei ois ees mahdotonta Potter-universumissa.
Näyttelijävaihdokset kesken sarjan on musta aina kurja juttu, ja turhat vaihdokset ärsyttäviä.
En oo katsonut Hannibal-sarjaa tai mitään muutakaan missä Mikkelsen on ollut joten en voi kommentoida sopivuutta tähän rooliin. Mutta kyllä on takuulla haaste saada Grindevald tuntumaan samalta henkilöltä täysin eri ihmisen esittämänä, etenkin kun ulkonäkökin on selvästi eri. Mutta ennen kaikkea kun on tosi harvinaista että joku onnistuu esittään hahmoa täysin samalla olemuksella ja tunnulla kuin toinen. Toivottavasti ne edes kirjoittaa käsikirjoitukset vaihdoksen ympärille, että selittyy miksi Grindelvald on yhtäkkiä toisennäköinen ja tuntuinen. Ei ois ees mahdotonta Potter-universumissa.