19-03-2016, 04:46 AM
Dena katsoi hymyillen Jacobia ja vastasi melkein heti: "On aloittanut. Tosin on pari vuotta alemmalla kuin ikätoverit, vuosikurssiinsa nähden pärjää keskitasoa paremmin." Cullodena oli ylpeä pikkuveljestään,mutta yksi asia häntä huoletti. "Dumoa kiusataan koulussa", hän sanoi lopulta ja lisäsi: "Puhevian takia, mutta onneksi hänellä on ystäviäkin, ettei hänen tarvitse yksin olla."
Dunmore katsoi tyttöä ja poikaa leveästi hymyillen ja totesi Stephenin kommenttiin: "En animaagi, vaatii harjotuza. Mä oon metaformaagi, vain muuntautuu jonkin eläimen muotoon." Kun Stephen ehdotti norsua, Dumo hihkaisi: "Vaikka nozzu." Pian hänelle kasvoi kärsä ja korvat ja alkoi hyppimään ja nauramaan huutaen: "Tööt tööt! Noosu tööttööt!"
Dunmore katsoi tyttöä ja poikaa leveästi hymyillen ja totesi Stephenin kommenttiin: "En animaagi, vaatii harjotuza. Mä oon metaformaagi, vain muuntautuu jonkin eläimen muotoon." Kun Stephen ehdotti norsua, Dumo hihkaisi: "Vaikka nozzu." Pian hänelle kasvoi kärsä ja korvat ja alkoi hyppimään ja nauramaan huutaen: "Tööt tööt! Noosu tööttööt!"