27-08-2018, 02:35 PM
1. Nimesi? - Ismelda Leah.
2. Ammattisi? - Rohkelikko.
3. Syntymäpäiväsi? - 4.4
4. Onko kotonasi kotitonttua? - Ei ole.
5. Miltä mörkösi näyttää? - Se näyttää yhdeltä tietyltä mieheltä, joka pukeutuu tosi hienosti, mutta loitsulla siitä tulee pelle.
6. Suurin salaisuutesi? - En voi kertoa sitä, ei se sitten olisi salaisuus.
7. Sinulle tärkein ihminen? - Isoisä
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi? - Kun isovanhemmat otti pois jästikoulusta ja Stanley-setä alkoi opettaa kotona.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia.) - Olen, viime kesänä taioin menninkäiseen katapulttiloitsun.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi? - Olen 12.
11. Lempi huispausjoukkueesi? - Falmouth Falcons.
12. Mielenkiintoisin jästitavara? - Jousipyssy.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja? - Kerään.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti? - Haluaisin hoitaa lohikäärmeitä.
15. Onko sinulla lemmikkejä? - Barabas-huuhkaja ja Tune-haisku.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä? - En ikinä!
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? - En ikinä!
18. Millainen on taikasauvasi? - Englantilaista tammea, se toimii vain sellaisella jolla on jonkinlaista erikoista verenperimää syntymästä lähtien.
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta? - Murjottavan Myrtin, hän kertoi minulle vessan putkistoista.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt? - En muista.
21. Miten haluat kuolla? - Nopeasti ja kivuttomasti. Mieluummin Avadaan.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi? - En ole katsonut, mutta isä olisi varmasti minun kanssani ja olisi ylpeä minusta.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi? - Thadeius.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi? - Syödä hyvin, juhlia ystävieni kanssa ja hoitaa lohikäärmeitä.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi? - Hihkuisin ilosta.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat? - Ilmiintyen.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa? - Kyllä olen kerran.
28. Viimeinen unesi? - Istuin suurella kivellä ja minulla oli essee sylissäni, vaikka kuinka kirjoitin, teksti pyyhkiytyi itsestään pois.
29. Lempiloitsusi? - Episkius (Episkey)
30. Näetkö thestralit? - Näen.
2. Ammattisi? - Rohkelikko.
3. Syntymäpäiväsi? - 4.4
4. Onko kotonasi kotitonttua? - Ei ole.
5. Miltä mörkösi näyttää? - Se näyttää yhdeltä tietyltä mieheltä, joka pukeutuu tosi hienosti, mutta loitsulla siitä tulee pelle.
6. Suurin salaisuutesi? - En voi kertoa sitä, ei se sitten olisi salaisuus.
7. Sinulle tärkein ihminen? - Isoisä
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi? - Kun isovanhemmat otti pois jästikoulusta ja Stanley-setä alkoi opettaa kotona.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia.) - Olen, viime kesänä taioin menninkäiseen katapulttiloitsun.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi? - Olen 12.
11. Lempi huispausjoukkueesi? - Falmouth Falcons.
12. Mielenkiintoisin jästitavara? - Jousipyssy.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja? - Kerään.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti? - Haluaisin hoitaa lohikäärmeitä.
15. Onko sinulla lemmikkejä? - Barabas-huuhkaja ja Tune-haisku.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä? - En ikinä!
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? - En ikinä!
18. Millainen on taikasauvasi? - Englantilaista tammea, se toimii vain sellaisella jolla on jonkinlaista erikoista verenperimää syntymästä lähtien.
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta? - Murjottavan Myrtin, hän kertoi minulle vessan putkistoista.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt? - En muista.
21. Miten haluat kuolla? - Nopeasti ja kivuttomasti. Mieluummin Avadaan.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi? - En ole katsonut, mutta isä olisi varmasti minun kanssani ja olisi ylpeä minusta.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi? - Thadeius.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi? - Syödä hyvin, juhlia ystävieni kanssa ja hoitaa lohikäärmeitä.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi? - Hihkuisin ilosta.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat? - Ilmiintyen.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa? - Kyllä olen kerran.
28. Viimeinen unesi? - Istuin suurella kivellä ja minulla oli essee sylissäni, vaikka kuinka kirjoitin, teksti pyyhkiytyi itsestään pois.
29. Lempiloitsusi? - Episkius (Episkey)
30. Näetkö thestralit? - Näen.