HPAU
HAHMOHAASTATTELU I - Printable Version

+- HPAU (https://hiddenkiss.net/hphr)
+-- Forum: HAHMOT (https://hiddenkiss.net/hphr/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: HAHMOKEHITYS (https://hiddenkiss.net/hphr/forumdisplay.php?fid=78)
+---- Forum: Hahmokyselyt (https://hiddenkiss.net/hphr/forumdisplay.php?fid=79)
+---- Thread: HAHMOHAASTATTELU I (/showthread.php?tid=36)



HAHMOHAASTATTELU I - NIBS - 20-03-2016

Alunperin Fauni-nimisen pelaajan kehittelemä, edesmenneeseen Varjot-roolipeliini.


~*~*~*~

1. Nimesi?
2. Ammattisi?
3. Syntymäpäiväsi?
4. Onko kotonasi kotitonttua?
5. Miltä mörkösi näyttää?
6. Suurin salaisuutesi?
7. Sinulle tärkein ihminen?
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia.)
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
11. Lempi huispausjoukkueesi?
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
15. Onko sinulla lemmikkejä?
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
18. Millainen on taikasauvasi?
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
21. Miten haluat kuolla?
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
28. Viimeinen unesi?
29. Lempiloitsusi?
30. Näetkö thestralit?


RE: HAHMOHAASTATTELU I - Stephen Hunter King - 20-03-2016

(2.9.1991)


1. Nimesi?
Stephen Hunter King. Melkein kaikki ovat jo vuosia kutsuneet minua vain toisella nimelläni, Hunter. Virallisen etunimeni sain isän isoisän mukaan, siksi sitä ei ole jätetty pois.
2. Ammattisi?
Koululainen.
3. Syntymäpäiväsi?
20.2.1980
4. Onko kotonasi kotitonttua?
Ei. Emme halua orjuuttaa heikompiamme. Sitä paitsi iskä sanoo, että sen lisäksi meidän pitää oppia itse vastuuntuntoisiksi, joten kotitonttu olisi kuulemma vain haitaksi.
5. Miltä mörkösi näyttää?
Olen törmännyt vain kuvitteellisiin kaappi- ja sängynalusmörköihin.
6. Suurin salaisuutesi?
Niin varmaan. Sen voin toki sanoa, että rakastan sitä.
7. Sinulle tärkein ihminen?
Iskä.
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?

Alakoulussa neljännen luokan kesällä tehty yhdeksän päivän ystävyyskoulu/luokkaretki Ranskaan. Rakastan tietysti ulkomaanmatkoja perheen kanssa, mutta oli siistiä olla jossakin kaukana ilman heitä. Varsinkin kun valvojia oli helpompaa jymäyttää, kun ne eivät tunteneet minua liian hyvin, jos lainkaan. Ja silloinkin kun ei jaksanut tempaista mitään pilaa, oli lämpöä, seikkailuja, hauskanpitoa ja mielenkiintoisia nähtävyyksiä…Aikuisten mielestä tosin jotkut meistä pojista emme tutustuneet niihin tarpeeksi asiallisella tavalla. Muttei meidän reissusta jättäminenkään olisi ollut turvallista joten aina päästiin silti mukaan. Hah. Piti siellä kai opiskellakin jotain, mutten paljon keskittynyt niihin osuuksiin. Meidät jaettiin pareittain isäntäperheisiin ekaksi kuudeksi päiväksi ja viimenen viikonloppu saatiin asua Pariisissa, neljän tähden hotellissa! Haluaisin niin elää sen viikon uudestaan!
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.)
Olen, ennen kuin aloitin Tylypahkan ja nimenomaan taikasauvalla harjoitellen. Lomilla tulee olemaan sama juttu, tosin ei tietenkään jästien nähden. Koko perheen taikavoimaisuus luo kivan porsaanreiän.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
Täytin vasta 11! Enkä osaa edes kuvitella itseäni noin vanhana.
11. Lempi huispausjoukkueesi?
En välitä huispauksesta.
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
En osaa sanoa mielenkiintoisinta, mutta yksiä erityisen mielenkiintoisia ovat vakoojien ja etsivien työvälineet.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
En.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
Tutkimusmatkailija tai pilailuvälineiden kehittäjä...tai kauhutehosteiden. Jos ne voisi jotenkin yhdistää, niin olisi täydellistä.
15. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei, enkä ole enää vuosiin kaivannutkaan sellaista jatkuvasti vastuulleni, mutta olen saanut hoitaa ja hoidan mielelläni kavereideni lemmikkejä tarvittaessa.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
En todellakaan. Rakastan elämääni ja perhettäni, en näe mitään syytä ihannoida puhdasverisyyttä.
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
Olen ekaluokkalaisena varmaan aika kaukana siihen pystymisestä, joten en—ja jos pystyisinkin, ei minulla niille käyttöäkään olisi.
18. Millainen on taikasauvasi?
Keskiruskeaa kanukkapuuta, kahvaosassa aika mystisiä kuvioita, pituus 25cm ja sydän yksisarvisen jouhi. Ei kovin taipuisa. [kuva]
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
Tupatoverin kanssa illallisella, mietimme mitä siellä rehtorin ja Voron mainostamassa hengenvaarallisessa yläkerrassa mahtaa olla?
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
Melkein tapatin itseni ja riskeerasin muita...oikeastaan kahdesti, mutta kun vain toista pystyn ajattelemaan typeränä...Ei siitä sen enempää.
21. Miten haluat kuolla?
No en halua! Olisi siistiä olla ikuisesti nuori ja kuolematon—ilman varjopuolia.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
En ole, eikä aavistustakaan mitä näkisin. Tuntuu, ettei elämästäni puutu mitään erityisen tärkeää.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
En kyllä ole koskaan miettinyt, mutta pidän erityisesti nimistä Louis, Jesse, Michelle ja Megan—että jonkun niistä varmaan. Ja pojalle toiseksi nimeksi joko Jacob tai Benjamin, iskän ja setäni mukaan.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
Käydä Amerikassa, hoitaa aikuista lohikäärmettä, ja osallistua hirviöelokuvan tekemiseen.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
Se joku olisin ollut minä, joten mitään yllätystä ei olisi. Jos kuitenkin jostain syystä siskoni olisi moista keksinyt, onnittelisin häntä kohtuullisen hyvästä pilasta--mutta toivoisin, että ne saisi mahdollisimman vaivattomasti siistiksi, koska isä ei varmaan uskoisi, etten se ollut minä.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
Iskä ei ole suuri taikamatkustuksen ystävä, joten me ei sitä liiemmin harrasteta. Ilmiintyen (iskän kanssa) jos taikamatkustusta tarvitaan, mutta yleensä kävellen, pyörällä, julkisella kulkuvälineellä tai iskän auton kyydissä.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
En.
28. Viimeisin unesi?
Näin sen toissayönä, (viimeinen yö kotona ennen Tylypahkaan lähtöä.) Olin pelaamassa uutta videopeliäni ja pääsemässä sen juuri läpi huipputuloksin, kun siskoni tuli järkyttämään minua esittelemällä naapurin velholta saamaansa sääsormusta, jolla hän voisi lakkauttaa täysikuut kokonaan. Vetäisin taskustani samanlaisen sädepistoolin kuin pelissä hahmollani oli ja uhkasin ampua hänen päänsä irti, jos hän tekisi kuulle mitään. Hän alkoi manata jotakin muinaista loitsua ja minä painoin liipaisinta. Aseesta lensikin värikkäitä vaahtokarkkeja. Kun Freya yritti jatkaa manausta samalla kun söi vaahtokarkkeja, sormus hajosi palasiksi. Sitten isä tuli kotiin sanomaan, että puolikuu oli kertonut sille toisen puolen lähteneen aurinkolomalle ja ettei se palaisi sieltä, jos hankin itseni erotetuksi Tylypahkasta tempausteni takia.
29. Lempiloitsusi?
No en tiedä...Kieppuos on viihdyttävä, sen katseleminen on hulvatonta. Toisaalta siihenkin kyllästyy aika pian, joten ehkä kuitenkin Valehteles, siitä saa lähes loputtomasti iloa irti jos kohde ja tilanne on oikea.
30. Näetkö thestralit?
En. Enkä välttämättä haluaisikaan—-olisi siistimpää päästä ratsastamaan jollakin jota ei voi nähdä.


RE: HAHMOHAASTATTELU I - Credence Barebone - 30-05-2017

(12. Joulukuuta 1980. Credence on 21-vuotias.)

1. Nimesi? Credence Barebone
2. Ammattisi? Vahtimestarin apulainen.
3. Syntymäpäiväsi? 4.12.
4. Onko kotonasi kotitonttua? Ei.
5. Miltä mörkösi näyttää? ...Pimeän piirrolta.
6. Suurin salaisuutesi? 
7. Sinulle tärkein ihminen? En tiedä.
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi? Keksin kerran kangistaa tällipajun ja löysin rääkyvän röttelön salakäytävän. Vietin siellä koko lauantaipäivän eikä kukaan löytänyt minua.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia.) Olen.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi? Muutin Tylyahoon.
11. Lempi huispausjoukkueesi? En seuraa huispausta.
12. Mielenkiintoisin jästitavara? Harava.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja? Lapsena joo.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti? Lohikäärmeen kesyttäjä.
15. Onko sinulla lemmikkejä? Ei.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä? En sen enempää kuin muutkaan.
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? En.
18. Millainen on taikasauvasi? Lohikäärmeen sydänjuurta ja eebenpuusta tehty 12 senttinen.
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta? En muista tarkalleen.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt? Jäin silloin -77 asumaan Tylyahoon, kun olisin voinut vain totella adoptioäitiäni ja palata Whitechapeliin...
21. Miten haluat kuolla? Voldemortin uhrina.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi? Itseni taikomassa suojeliuksen.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi? Rusalka tai Gabriel.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi? Taikoa suojeliuksen, päästä eroon kurkkukivuista ja unohtaa Tylyahon -77 tapahtumat.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi? Kirkuisin...
26. Hormiverkkolla, porttiavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat? Hormiverkolla.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa? En.
28. Viimeinen unesi? Painajainen, jota en kylläkään enää muista.
29. Lempiloitsusi? Sectumsempra. En ole koskaan loitsinut sitä, mutta se vaikuttaa kiehtovalta loitsulta.
30. Näetkö thestralit? En.


RE: HAHMOHAASTATTELU I - Ismelda Leah - 27-08-2018

1. Nimesi? - Ismelda Leah.
2. Ammattisi? - Rohkelikko.
3. Syntymäpäiväsi? - 4.4
4. Onko kotonasi kotitonttua? - Ei ole.
5. Miltä mörkösi näyttää? - Se näyttää yhdeltä tietyltä mieheltä, joka pukeutuu tosi hienosti, mutta loitsulla siitä tulee pelle.
6. Suurin salaisuutesi? - En voi kertoa sitä, ei se sitten olisi salaisuus.
7. Sinulle tärkein ihminen? - Isoisä
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi? - Kun isovanhemmat otti pois jästikoulusta ja Stanley-setä alkoi opettaa kotona.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia.) - Olen, viime kesänä taioin menninkäiseen katapulttiloitsun.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi? - Olen 12.
11. Lempi huispausjoukkueesi? - Falmouth Falcons.
12. Mielenkiintoisin jästitavara? - Jousipyssy.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja? - Kerään.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti? - Haluaisin hoitaa lohikäärmeitä.
15. Onko sinulla lemmikkejä? - Barabas-huuhkaja ja Tune-haisku.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä? - En ikinä!
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? - En ikinä!
18. Millainen on taikasauvasi? - Englantilaista tammea, se toimii vain sellaisella jolla on jonkinlaista erikoista verenperimää syntymästä lähtien.
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta? - Murjottavan Myrtin, hän kertoi minulle vessan putkistoista.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt? - En muista.
21. Miten haluat kuolla? - Nopeasti ja kivuttomasti. Mieluummin Avadaan.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi? - En ole katsonut, mutta isä olisi varmasti minun kanssani ja olisi ylpeä minusta.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi? - Thadeius.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi? - Syödä hyvin, juhlia ystävieni kanssa ja hoitaa lohikäärmeitä.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi? - Hihkuisin ilosta.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat? - Ilmiintyen.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa? - Kyllä olen kerran.
28. Viimeinen unesi? - Istuin suurella kivellä ja minulla oli essee sylissäni, vaikka kuinka kirjoitin, teksti pyyhkiytyi itsestään pois.
29. Lempiloitsusi? - Episkius (Episkey)
30. Näetkö thestralit? - Näen.