29-08-2016, 09:46 PM
”Ei. Minä pidän kyllä eläimistä, mutta en kaipaa lemmikkiä. Odotan, että edes toinen heistä on sen verran kypsä ettei hoito lopahda muutamassa kuukaudessa uutuudenviehätyksen haihduttua vaan että vastuuta kannetaan lemmikin koko elämän ajan. Vaikka toki päävastuu on silti minulla, kunnes he itse lentävät pesästä,” hän vastasi ja katseli taas tenaviaan. Hunter oli heittäytynyt halaamaan Tenoria jonka häntä vipatti vimmatusti. Mies hymyili itsekseen ja hetken toivoi että voisi joskus hankkia Hunterille koiranpennun, poika kun oli pienen ikänsä ollut erityisesti juuri koiraihminen. Hänellä ei ollut epäilystäkään etteikö viikari pitäisi koirasta hyvän huolen aikanaan, sitten kun olisi kypsynyt vielä joitakin vuosia.
”Kiitos, että annat heidän leikkiä koirasi kanssa. Mukavaa, että Hunter saa edes pieniä tällaisia hetkiä, ja Freya totutella uudestaan isoihin koiriin,” mies sanoi, vilkaisten pienesti hymyillen seuralaiseensa.
”Kiitos, että annat heidän leikkiä koirasi kanssa. Mukavaa, että Hunter saa edes pieniä tällaisia hetkiä, ja Freya totutella uudestaan isoihin koiriin,” mies sanoi, vilkaisten pienesti hymyillen seuralaiseensa.