06-10-2020, 11:08 AM
Thaeleira huomasi veljiensä liikkeen ja pysähtyi, alkaen perääntyä luolaa kohti. "Mitä te puhuitte?" Thaeleira kysyi epävarmasti ja koitti sillä tavalla kiertää kysymyksestä ulos. "En minä voi tietää, kuulinko kaiken, kun en tiedä mitä kaikkea te puhuitte", Thaeleira sanoi lopulta varmemmalla äänellä. "Miten minä voin silloin tietää kuulinko kaiken, minulle tuli vain luolassa kova hätä", Thaeleira yritti viellä kierrellä asiasta ja huokaisi syvään. Lopulta tyttö pääti uskaltautua ja meni halaamaan Magoriania ja sanoi: "Anteeksi papa." Thaeleira kutsui aina laumanjohtajaa nimityksellä "papa", koska oma isi oli aina ollut laumanjohtaja, joten se nimitys jäi kunnianosoitukseksi nykyistä laumanjohtajaa kohtaan. "Minä saatoi kuulla vain ihan vähän, mutta minä lupaan, että unohdan ne nopeasti", Thaeleira sanoi ja katsoi suloisesti hymyillen Magorianin. "Minä lupaan unohtaa sen ihan vähän tiedon", Thaeleira vakuutti, mutta ensin hän kyllä kertoisi siitä joko Caernille tai isille. Tytön katse oli viaton, mutta niin tyttö olikin kaikin puolin.