28-09-2020, 01:14 PM
Thaeleira säpsähti taaemmas, kun Navaho kiitti niin tylyllä äänellä. Tyttö parka ei voinut mitään, että hän koki sillä hetkellä itsensä syrjätyksi taas Navahon silmissä, hän suorastaan painautui Bolvangarin taakse ja kysyi tippa silmäkulmassaan: "Miksi Navaho ei yhtään tykkää minusta? Olenko minä oikeasti niin tyhmä ja ärsyttävä, ettei minusta voi tykätä?" Tyttö katsoi sitten Bolvangaria silmiin surkeana. Bane veti tytön syliinsä ja supatti tämän korvaan käheästi: "Minä ainakin tykkään sinusta." Thaeleira säikähti tästä niin kovasti, kun yhtäkkiä oli sen pelottavimman kentaurin käsissä, että hän kirkaisi kauhuissaan: "Eieieiei!" Kun hän pääsi Banen otteesta irti hän syöksyi takaisin isinsä kylkeen ja tyttö suorastaan tärisi kovasti. "Isi isi, minä en halua tuota Banea", Thaeleira sanoi itkien jo lohduttomasti.
Hänen paniikkinsa oli käsin kosketeltavaa, eikä häntä saisi ihan helposti nyt rauhoittumaan.
//sori, kun tuli vähän lyhyttä//
Hänen paniikkinsa oli käsin kosketeltavaa, eikä häntä saisi ihan helposti nyt rauhoittumaan.
//sori, kun tuli vähän lyhyttä//