06-09-2020, 06:52 PM
Varsa katsoi hehkusilmäistä vierasta, kun tämä lähestyi häntä ja Helen-äitiä. Tyttö vilkaisi äitiään ja sitten vierasta. "Joo, ne on minun isoveljiä. Ja tämä on meidän kaikkien äiti", Thaeleira sanoi ja katsoi muita. "Minä olen kuitenkin ihan vähän vähemmän äidin ja isin, koska minut synnyttänyt äiti kuoli ihan vähän sen jälkeen kun minä synnyin. Se oli kuulemma tosi väsynyt jo ennen mun syntymää. Mutta onneksi minä sain uuden äitin ja isin. Vaikka se isi joka johti laumaa, oli myös minun isinä. Mutta sitten kun mä olin sen kanssa metsässä retkellä, niin sitten meidän kimppuun hyökättiin. Ja sitä mä en muista paljon. Se joka hyökkäs oli kummallinen olento ja isi suojeli minua ja kun se suojeli minua se paha tappoi sen. Enkä minä löytänyt enää tämän äidin ja isin luokse, mutta sitten se Hagrid kuuli minun itkevän ja se tuli ja toi minut takaisin kotiin", Thaeleira höpötti melkein koko elämäntarinansa, vain koska oli hermostunut vallitsevasta tilanteesta ja ehkä hieman tavallista virkumpi tilanteen takia, koska oli valvonut jo liikaa, eikä kyennyt metelin takia nukkumaan. "Toivottavasti ne voi hyvin tuolla tappelussa", hän sano ja kiehnäsi levottomana äitiään vasten.