19-04-2017, 06:33 PM
"Ei oikein ole. Oikeastaan Rey Welz on ainoa, joka tuntee minut, veljeni ja setäni lisäksi. Rey on kaikista parhain ystäväni, hän on ainoa, joka todella tietää millaiset tunteet sisälläni myllää. Vaikka me olemmekin ison osan aikaa erillämme, pystymme silti palaamaan aina yhteen, vaikka vain olemaan hiljaa tai puhumaan. Hän ymmärtä minua ja minä ymmärrän häntä", Dena kertoi nuorukaiselle ja lisäsi: "En sano, että minua surettaa, ettei muut pääse käsiksi tunteisiini. Päästän vain harvat ymmärtämään niitä. Enkä oikeastaan tiedä miksi, mutta sinä taisit juuri päästä jotenkin ainakin vähän niiden lähelle."
Niin, tyttö tunsi tässä nuoressa miehen alussa jotain sama kuin Kermichissä. "Sinussa on jotain samaa kuin isoveljessäni. Olet samalla tavalla omanlaisesi ja etäällä, mutta silti minun oli helppo puhua sinulle", Dena kuiskasi sammaltaneella äänellä. Hän tarkoitti sanojaan hyvällä, vaikka äänensä olikin kylmä. Katse oli hetken veran lämmin ja kaipaava. Hän kaipasi halausta, joltain johon luotti edes hieman, tosin sitä hän ei myöntäisi, ellei toinen varta vasten sitä otais puheeksi.
Niin, tyttö tunsi tässä nuoressa miehen alussa jotain sama kuin Kermichissä. "Sinussa on jotain samaa kuin isoveljessäni. Olet samalla tavalla omanlaisesi ja etäällä, mutta silti minun oli helppo puhua sinulle", Dena kuiskasi sammaltaneella äänellä. Hän tarkoitti sanojaan hyvällä, vaikka äänensä olikin kylmä. Katse oli hetken veran lämmin ja kaipaava. Hän kaipasi halausta, joltain johon luotti edes hieman, tosin sitä hän ei myöntäisi, ellei toinen varta vasten sitä otais puheeksi.