18-04-2017, 05:20 PM
Päihtynyt nuori tyttö, katsoi tupatoveriaan, hieman ymmärrystä jäätävässä katseessaan. "Kaikillehan Dumbledore on isähahmo. Melkein kaikille. Minä vain en häntä katso siihen asemaan", Dena sanoi ja kuunteli Credencen sanat loppuun, lisäten sitten omille ajatuksileen: "Dumbledore on nähnyt monet vuosikymmenet, mutta ei ole nähnyt minun sisälleni, ei minun tuskaani ja ajatuksiani. Kerron tarinani yhdelle, ehkä toisellekin, mutta he eivät näe sisälleni. He eivät näe sitä, miltä tuntuu olla minun kehossani ja minun ajatusteni ja kokemusteni seurassa aina", Dena sanoi ja jäi tuijottamaan tyhjällä katseellaan suurta kiveä ja lisäsi: "Pahoittelevat ja sanovat kuinka kamalaa. He tuntevat sympatiaa, tarina on kauhea, mutta kuitenkaan, kukaan heistä ei tiedä miltä minusta oikeasti tuntuu, niin paljon heitä ei kiinnosta."
Tyttö otti pullon takaisin ja pitkän kulauksen sen suusta, jonka jälkeen hän tärisevin käsin sytytti savukkeen ja veti syvät henkoiset. Hänen sisällään tuntui raastavan tuskaisalta. "Ei sillä, että minua kiinnostaisi paskankaan vertaa, näkevätkö toiset sisälleni ja kiinnostaako heitä. En vaadi sitä muilta. Mutta jos haluaa olla ystäväni, niin toivon, että silloin kiinnostaisi minun sisäisyyteni", Dena kuiskasi.
Tyttö otti pullon takaisin ja pitkän kulauksen sen suusta, jonka jälkeen hän tärisevin käsin sytytti savukkeen ja veti syvät henkoiset. Hänen sisällään tuntui raastavan tuskaisalta. "Ei sillä, että minua kiinnostaisi paskankaan vertaa, näkevätkö toiset sisälleni ja kiinnostaako heitä. En vaadi sitä muilta. Mutta jos haluaa olla ystäväni, niin toivon, että silloin kiinnostaisi minun sisäisyyteni", Dena kuiskasi.