20-03-2016, 11:35 PM
Kun Freya oli sanonut valintansa, Mark sanoi: "Minä tietäisin mitä kysyisin." Celeste kuitenkin mulkaisi pikkuveljeään. "Ihan varpisti, mutta minä kysyn, kun on mun vuoro", tyttö sanoi ja keskittyi jälleen Freyaan. "Jos sinun yksi toiveesi voitaisiin toteuttaa, mitä toivoisit ja millainen sen toteutus olisi?" Celeste kysyi, pohdittuaan ensin muutaman sekunnin. Hän otti vierestään pienen motin ja hörppäsi boolia siitä. Hän ei kiinnittänyt huomiota, siihen että Dena oli tullut lähemmäs, kuvaten Kingien videokameralla nuoremman polven pullonpyöritysleikkiä. Video taltioi kysymyksen, joka Freyalle esitettiin ja se taltioisi myös vastauksen. Dena oli kuvannut hieman vieraitaan ja nauhalle oli tarttunut joku mukava juttuhetkikin, samoin kuin hänen oman pikkuisensa kikatus, kun Dunmore kutitteli siskonsapikkuista. Celeste huomasi vuoronsa jälkeen kameran ja tajusi, että pikkuveljensä Mark kaivoi antaumuksella nenäänsä, Denan pitäessä pokkaansa, sillä se sattui juuri taltioitumaan kameralle. "Mark", Celeste kivahti järkyttyneenä ja veti veljensä sormen nenästä. "Mene pesemään kätesi", hän sanoi ällöttyneellä äänellä.