20-03-2016, 10:52 PM
Dena hymyili Freyalle, kun tyttö, kiitettyään teestä, lähti isoveljensä luo. Aihe, johon siirryttiin, ei ollut Denalle helppo. "Niin, vaikka taiat helpottavat monia arjen asioita, Dumolla on ongelmia arjen asioissa. Ongelmat voivat lieventyä ajan kanssa ja hän voi ehkä jossain vaiheessa itsenäistyä täysin, mutta toistaiseksi hän tarvitsee siihen enemmän tukea. Joskushan hänen täytyy aloittaa se oma elämänsä, nyt kun hänellä on on ollut Ollivandersin oppipoikana koulun loppumisesta lähtien, on aika ottaa uusi askel. Se päätös", Dena sanoi ja kesken lauseen piti tauon: "Tuli silti liian nopeasti, vaikka tiesin sen tulevan pian." Dena katsoi Jacobia ja Carrieta, jatkaessaan puhumista: "Asuntolaan päädyttiin siksi, että Sally ottaa minun aikani melkein kokonaan, eikä minun ole sen takia kovin helppo olla Dumon arjessa täyspäiväisesti." Ja asiahan oli totta, ei vauvan yksinhuoltajalle, ollut helppoa huolehtia jälkeenjääneestä aikuisesta, ilman että siitä aiheutisi stressiä enemmän.
Dena pohti asiaa ja tiesi sen olevan paras vaihtoehto. "Dunmore täyttää kuitenkin pian 21 ja vaikka olen koittanut opettaa hänelle, Nat-sedän kanssa perusasioita, hän enemmän vain säheltää. Eräs Dunmorea hoitanut lapsipsykiatri suositteli asuntolaa", Dena kertoi.
Dena pohti asiaa ja tiesi sen olevan paras vaihtoehto. "Dunmore täyttää kuitenkin pian 21 ja vaikka olen koittanut opettaa hänelle, Nat-sedän kanssa perusasioita, hän enemmän vain säheltää. Eräs Dunmorea hoitanut lapsipsykiatri suositteli asuntolaa", Dena kertoi.