19-03-2016, 03:44 AM
Dena säpsähti tajuihinsa ja heti sen jälkeen mies selvästi aikoi saada hänet pystyyn. "Mishtä sä tiedät mun nimen? Ootsä vakooja?" hän kysyi ihmeissään mieheltä ja koitti pitää silmänsä auki. Tyttö koitti monta kertaa nousta, mutta vasta neljännellä yrityksellä hän pääsi miehen avulla ylös. Tuo esittelikin itsensä, johon Dena vastasi mutisten: "Syytön mä oon sun nimees."
Cullodena koitti astella miehen rinnalla, mutta hänen jalkansa oli hyytelöä ja jos ei Jacob olisi pitänyt hänestä kiinni, tyttö olisi lysähtänyt niille sijoille. Hän nojasi mieheen ja menetti jälleen tajuntansa ja lysähti siihen. Hetken päästä hän mutisi itkuisella äänellä: "Äiti... Denaa nukuttaa... Tuu hakemaan..."
Cullodena koitti astella miehen rinnalla, mutta hänen jalkansa oli hyytelöä ja jos ei Jacob olisi pitänyt hänestä kiinni, tyttö olisi lysähtänyt niille sijoille. Hän nojasi mieheen ja menetti jälleen tajuntansa ja lysähti siihen. Hetken päästä hän mutisi itkuisella äänellä: "Äiti... Denaa nukuttaa... Tuu hakemaan..."