20-03-2016, 07:40 AM
Natrach istuutui Jacobia vastapäätä ja katsoi vakavana miestä. "Sinun pitäisi pidättää minut", mies sanoi, tuijotettuaan Jacobia, äänettömästi 10-15 sekuntia. "Te etsitte minua", hän jatkoi rauhallisesti. Hän katsoi Jacobia suoraan silmiin, eikä ilmekään hänen kasvoillaan värähtänyt. "Minä murhasin Wallyn", kuului lopulta miehen suusta, jonka perään yskänpuuska taas yski ja piti miehen otteessaan jonkun aikaa. Kun yskä laantui, mies siirsi katseensa Jacobiin. "Hän teki niin törkeästi veljentyttärelleni, joka on muutenkin joutunut elämässään kärsimään monin tavoin", Nat sanoi rauhallisella äänen sävyllä. Pian kuitenkin liikutuksen kyyneleet tulivat poskilleni: "Se Wally, käytti Denaa hyväkseen." Miehen ääni lopulta sortui. Hän oli pitänyt Dena kuin omana tyttärenään ja pyrkinyt kasvattamaan tuon turvassa. Se, että joku satutti hänen lastaan, oli anteeksiantamatonta. "Minulla vain naksahti päässäni, kun kuulin että hän oli vain kylmästi sysännyt Cullodenan syrjään", Nat sanoi yskien taas tovin. Dena oli tosin sanonut miehelle, ettei ollut valmis sitoutumaan Wallyn kanssa, mutta Nat-setä oli käsittänyt asian hieman väärin.