20-03-2016, 07:34 AM
Kalinda oli todella innoissaan, kun oli tunnistanut Harryn ja nyt hän oli jo innoissaan altaalla juttelemassa pojan kanssa. Kun Harry tuntui tunnistavan hänet, Kalinda hymyili leveämmin. "Ei olla samoissa porukoissa pyöritty, mutta nähty on", tyttö sanoi hymyillen. Kun hän puhui vihaisesta läskistä, hän ei pyydellyt anteeksi. "Arvasin sen", hän sanoi, kuullessaan sen olleen Harryn holhooja. "Nuo tuolla on Hetty-täti ja Filip-setä", tyttö kertoi hymyillen ja lisäsi: "Ne on niinku minun isä ja äiti, asun niiden kanssa." Kalinda tajusi vasta sitten, että ehkei ollut viisasta puhua isästä ja äidistä, kun Harry oli orpo. Onneksi poika otti kuulumiset esiin. "Mulle kuuluu hyvää. Oon ollut paljon leikkipuistoissa, mut nyt on kivempaa kun tultin tänne kylpylään lomalle. Kerrankin Hettyllä ja Filipillä on loma samaan aikaan. Tutshillin Tornadot on tänä pelikautena pelannut hyvin", Kalinda kertoi hymyillen. "Entä sinulle, onko sinun lomasi ollut ihan kamala?" tyttö kysäisi väliin tuolta. "Me ollaan 29.päivään asti täällä", tyttö kertoi hymyillen. "Entä te? Me voidaan vaikka joka päivä olla yhdessä ja jutella ja olla vesipuistossa", Kalinda oli todella innoissaan, vaikka hän viihtyi kaikenlaisten lasten kanssa, toki taikavoimaiset olivat hänestä parasta seuraa, koska silloin saattoi olla vapaammin.
"Minusta on tosi kiva, kun on toinen samanlainen täällä, kun jotenkin voi puhua vapaammin, kun tietää, että toinen tajuaa, toisin kuin jästit", Kalinda sanoi hymyillen Harrylle. "Mentäisiinkö tuonne Wild Dragoniin?" Kalinda kysyi ja katsoi koko vesipuiston hurjinta liukumäkiallasta. "Mä oon kuullut, että se on tosi hurja", Kalinda kysyi hymyillen Harrylta. Tyttö oli odottanut lomaa innoissaan ja vesipuistoon tultua Wild Dragon oli näkynyt ikkunoista niin upeana, että Kalinda tahtoi kovasti päästä siihen. "Se on ihan tosi upeen näköinen", tyttö katsoi hymyillen Harrya.
"Minusta on tosi kiva, kun on toinen samanlainen täällä, kun jotenkin voi puhua vapaammin, kun tietää, että toinen tajuaa, toisin kuin jästit", Kalinda sanoi hymyillen Harrylle. "Mentäisiinkö tuonne Wild Dragoniin?" Kalinda kysyi ja katsoi koko vesipuiston hurjinta liukumäkiallasta. "Mä oon kuullut, että se on tosi hurja", Kalinda kysyi hymyillen Harrylta. Tyttö oli odottanut lomaa innoissaan ja vesipuistoon tultua Wild Dragon oli näkynyt ikkunoista niin upeana, että Kalinda tahtoi kovasti päästä siihen. "Se on ihan tosi upeen näköinen", tyttö katsoi hymyillen Harrya.