19-03-2016, 07:04 AM
"En mä tarkoittanutkaan ikäsi vuoksi", Cullodena sanoi hymyillen, sillä kumpikin heistä tiesi kuitenkin, mitä Dena tarkoitti sanoillaan. Kun hän antoi miehelle tuon oman lahjan, hän huomasi sen olevan hyvin mieluinen lahja. Nainen hymyilikin Jacobille ja sanoi: "Olen varma, että löydät hänet." Jacob vaikutti jotenkin levollisemmalta kuin aikaisemmin. Miehen kysymykseen hän vastasi: "Joo. Dumo oli Nat-sedän luona pari viikkoa ja he olivat yhden viikon Natin kaverin omistamalla mökillä yhden järven rannalla ja kalastelivat. Minä olin sitten sen ajan Taipeissa. Aivan mahtava loma." Cullodena oli lomansa aikana piristynyt kovasti ja hän oli ostanut silkkiä ja kiinalaista posliinia ja hän oli käynyt katsomassa erästä ystävätärtään, joka oli opiskellut Geishaksi, vaikka olikin noita. Miuko oli opiskellut itse noituudesta kaiken, tai vanhempiensa opastuksella. "Tutustuin joskus Miuko-nimiseen tyttöön, joskus vuosia sitten ja olin hänen luonaan. Hän on samanmoinen kuin me ja todella mukava tyyppi", Dena kertoi hymyillen Jacobille ja näytti tuon kuvan.