19-03-2016, 05:57 AM
Filip katsoi taikaviranomaisia ja ymmärsi kyllä myös poikaa, vaikka Hunter ei sitä ymmärtänyt tässä tilanteessa. Hän kuunteli viranomaisten mielipiteitä ja sanoi: "Minä voin henkilökohtaisesti toimittaa pojan kotiinsa ja puhua holhoojalle." Ministeriöläiset katsoivat Filipiä,kun pian kamala haju lehahti pihalle. "Poika teki halloween pilan, tuosta vain, ilman minkäännäköistä varoitusta", Filip sanoi tympääntyneellä äänellään. Kun viranomaiset juttelivat, he tulivat tulokseen, että Filip voi hoitaa tehtävän loppuun.
Kun poika tuli repimään reppua, Filip hyvästeli viranomaiset ja kääntyi pojan suuntaan. "Kuules nyt. Tämä reppu on minun käsissäni niin kauan, kunnes tapaan sinun holhoojasi, sinusta itsestäsi riippuu, kuinka nopeasti hänet tapaan", Filipin ääni ja katse olivat hyvin kiukkuiset, kun hän katsoi poikaa. Koko miehen olemus, viestitti, että pojan olisi viisainta lopettaa niskoittelu ja opastaa mies kotiinsa.
Kun poika tuli repimään reppua, Filip hyvästeli viranomaiset ja kääntyi pojan suuntaan. "Kuules nyt. Tämä reppu on minun käsissäni niin kauan, kunnes tapaan sinun holhoojasi, sinusta itsestäsi riippuu, kuinka nopeasti hänet tapaan", Filipin ääni ja katse olivat hyvin kiukkuiset, kun hän katsoi poikaa. Koko miehen olemus, viestitti, että pojan olisi viisainta lopettaa niskoittelu ja opastaa mies kotiinsa.