11-05-2024, 10:56 PM
Felly nyökkää ja kuuntelee Dimon ajatukset. "Jos minut valitaan ja se on tehtävänä, niin usko minua, minä suoriudun ja selviydyn siitä. Tavalla tai toisella", sanoo hymyillen. Hän lähtee asetelemaan Dimon kanssa, hissuksiin, kohti linnaa. Ja kysyy Norjan ruuista. Dimon kertoessaniistä, hän koittaa kuvitella, miltä nuo ruuat näyttäisivät, mutta ei pystynyt kuvittelemaan kauhean hyvin. "Minun lempiruokani on uppopaistettu kala ja ranskalaiset perunat", kertoo nuorukaiselle ja kysyy sitten: "Mitä se rieska on? Onko se jotain leipää?" Utelee, sillä hänellä ei ole mielikuvaa rieskasta. "Minua kiinnostaa maistaa uusia ruokalajeja, vaikka kotimaiset ruuat onkin minusta parhaita." Kun Dimitar ehdotaa hänelle velhoshakin pelaamista, Felly innostuu: "Joo! Ehdottomasti." Katsoo nuorukaista, nyt hänen silmissään on se innostunut pilke, kun hän sanoo: "Varoitan sinua. Olen tämän koulun oppilaista paras velhoshakin pelaaja. Kukaan oppilas, joka on pelannut minua vastaan, ei ole voittanut minua." Tytön katseeseen tulee, aavistuksen ylpeä ilme, sillä hän tietää oikeasti taitonsa siinä pelissä, toisaalta hänestä voi havaita sen, ettei hän ole kuitenkaan ylimielinen.