24-02-2024, 06:22 PM
Naisen kysyessä Glacituksen sukulaisuudesta Dimo naurahti. ”Ainoa asia mikä Glacituksesta kuuluu meidän sukuun on sen rahat. Se kun ei niillä enää mitään tee. Luultavasti.” Glacitus pyöritti silmiään. ”Ei minulla sillon paljoa vaihtoehtoja ollut.” Haamu sanoi karvaasti ja Dimo nauroi lisää. Sitten animaagi kertoo olevansa Tylypahkasta ja Dimo päästää kiinnostuneen hymähdyksen. Ehkä nainen tietäisi jotain jopa itse tehtävistä; järjestäjäkoulusta kun oli. Sitten animaagi kertoo syystään ulkonaolemiselle näin aamutuimaan. Ja Dimo näkee kuinka puna nousee tuon kasvoille. Mielenkiintoista. Dimitar nostaa kulmaansa miettien syytä tuon käytökselle. Luultavammin jonkinlainen sääntöjenrikkomisreissu? Nuoren jatkaessa ja kysyessä velhon harrastuksista Dimo tajuaa yhden seikan: ”Hei hetkinen! Tiedät Glacituksen nimen, mutta minä en sinun ja haluat tietää jo harrastuksistani? Eikö tuo ole vähän liian nopeaa toimintaa?” Dimitar virnistää. ”Joka tapauksessa, tykkään lentämisestä.” Hän kuitenkin lisää.
ÄÄNINÄYTE (Dimon ääni on vaan noi lower pitch kohat)