23-12-2020, 08:39 PM
Thaeleira alkoi inttämään Banea vastaan Magorianille, eikä Bane tykännyt tästä lainkaan. Muiden ilmaantuessa Magorianin luolaan, ei Bane kuitenkaan tehnyt asialle mitään, Thaeleiran rankaiseminen olisi vain heidän kahden silmille. Jos muut saisivat Magorianin pään käännettyä, ihan vain sen takia, että Bane olisi todistetusti jo nyt väkivaltainen Thaeta kohtaan, Bane olisi ongelmissa. Ja mikäli Plio saisi Thaeleiran itselleen, olisi se kova isku Banen egolle. Kun Thae huomasi vanhempansa, hän juoksi noiden luo. Bane kurtisti kulmiaan. Myös Nava oli paikalla ja nuo jos ketkä saisivat Magorianin pään käännettyä. Jostain kumman syystä sodan jälkeen oli Magorian aina suosinut tuota perhettä. Ehkä se liittyi jotenkin siihen pikku kentauriin, joka katosi sodan jälkeen yhtä äkkiä kuin oli laumaan tullutkin. Minne lie, sen tiesivät vain Magorian ja nuo. Bane saattoi jo maistaa voittonsa, kun Wolborg ja Reba, orin omat vanhemmat saapuivat paikalle heti laittamaan Thaellekin vähän järkeä päähän. Tamma ei kuitenkaan uskonut heitä ja väitti vastaan entistä enemmän. Banen mitta alkoi olla täynnä. "Ole nyt jo hiljaa, en minä ole sinulle tähänkään mennessä mitään tehnyt! Me mennään nyt naimisiin ja sillä sipuli, sinulla ei ole mitään vastaan väittämistä." Bane kiihkoili toivoen, etteivät muut suostuisi Thaeleiran pyyntöihin. "Olisit vain kiitollinen, etten ole kuin Plio. Se typerys ei erota edes kukkivaa kukkaa mädäntyneestä!" Bane nauraa mylvi. "Miten sellainen voisi tehdä sinut onnelliseksi! Muut lauman tammat antaisivat vaikka yhden kavioistaan päästäkseen minun kanssa naimisiin!" Ori koetti vakuuttaa Magorianin siitä, että juuri Bane olisi paras vaihtoehto kenelle tahansa lauman tammoista. "Mutta ei! Minä haluan ainoastaan sinut!"
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××