04-10-2020, 02:35 PM
Vuosi 1980.
1. Kuinka monta veljeä ja siskoa sinulla on? Odotas kun lasken... Jos laskin oikein, niin neljä.[url=https://joel7th.files.wordpress.com/2014/07/capture2.png?w=600][/url]
2. Olitko suunniteltu lapsi? Olin.
3. Minkä ikäisiä vanhempasi olivat kun he saivat sinut? Se kuollut äiti oli kuulemma 43, mutta tämä äiti oli 44. Kuollut isi oli 53 ja tämä isi oli 51.
4. Oliko vanhemmillasi yhtään vaihtoehtoisia nimiä sinulle? Ei. Äiti oli miettinyt nimen valmiiksi, kuulemma. Siis se kuollut äiti.
5. Kutsu(i)vatko vanhempasi sinua lempinimillä? Joo.
6. Jos oli, mitä? Perheelle olen Thae.
7. Oletko vanhin, nuorin, keskimmäinen vai ainoa lapsi? Niille kuolleille olin ainoa, nyt olen perheen nuorin, kun minun jälkeeni on syntynyt kuolleita.
8. Onko sinulla yhtään sisaruspuolia? 4.
9. Mitkä ovat äitisi ja isäsi nimet? Ne kuolleet oli Ampythia ja Aegistos. Nämä täällä ovat Helen ja Bolvangar.
10. Mikä on kansalaisuutesi? Olen kai kentauri?
11. Kuinka kauan vanhempasi ovat olleet naimisissa? Hirmu kauan.
12. Jos eronneet, minkä ikäinen olit kun he erosivat? Ne ei eroa koskaan.
13. Kumman vanhemman kanssa tulet parhaiten toimeen? Minä tykkään molemmista. Isi on kuitenkin jotenkin minulle enemmän lähellä.
14. Onko kukaan ystäviesi vanhemmista kuin äiti/isä sinulle? Minun eka äiti ja isi on kuollut ja sain tämän äidin ja isin, kun eka äiti kuoli heti kun synnyin ja tarvitsin heti uuden äidin ja se eka isi huolehti näiden isin ja äidin kanssa minusta, kunnes sekin kuoli.
15. Onko sinulle koskaan kerrottu sinun olevan adoptoitu? Minun eka isi ja äiti on kuollut. Minä sain tämän isin ja äidin ihan vauvana, mutta se eka isi oli mukana neljä vuotta kun se kuoli.
16. Riiteleekö perheesi muun sukusi kanssa? Ei kai. En ole nähny.
17. Onko ketään perheenjäsentä jolle et puhu? Nava ei puhu minulle! Minä haluan puhua sille.
18. Montako sisarenlasta sinulla on? Ei yhtään?
19. Montako serkkua sinulla on? En minä tiedä, ehkä monta.
20. Mitä äitisi ja isäsi tekevät työkseen? Lukee tähtiä ja taistelee. Tekeekö kentaurit paljon töitä?
21. Mitkä ovat setiesi ja tätiesi nimet ja mitä he tekevät työkseen? Kuka on setä ja kuka on täti, kuka on minun ja kuka ei? Mistä minä tiedän?
22. Onko sinulla lapsia? EI! Mä oon vasta 14! Mutta ehkä joskus on.
23. Jos on, montako? Ei nyt yhtään.
24. Poikaystävää tai aviomiestä? No minä pidän Pliosta. Mutta minun eka isi on valinnut minulle jo jonkun. Mutta toivon että minun ei tarvitse ottaa sitä. Mutta tämä isi ja äiti puolustaa minua.
25. Kaikista perheenjäsenistäsi, kuka saa sinut nauramaan useimmiten? Caern.
26. Kuka perheenjäsenesi on suosikkisi? Koko perhe, mutta enemmän ehkä Caernunnos ja isi.
27. Oletko koskaan menettänyt perheenjäseniä? Minun eka äiti kuoli kun synnyin ja eka isi kuoli kun olin 4-vuotias.
28. Kuinka monta olet menettänyt? 2.
29. Oletko koskaan käynyt lomamatkoilla perheesi kanssa? Ollaan kierrelty kiellettyä metsää.
30. Jos kyllä, milloin viimeksi ja missä? Aina välillä.
31. Onko perheelläsi koskaan ollut kokoontumista? Meidän lauma kokoontuu melkein joka päivä.
32. Jos kyllä, kauanko siitä on? Haloo, melkein joka päivä.
33. Toivotko että perheesi olisi isompi vai pienempi? Minulle käy isompi tai pienempi, kunhan ollaan lähellä toisiamme.
34. Onko perheessäsi ketään joka nolottaa sinua? Minä taidan nolottaa muita.
35. Kuka perheenjäsenesi asuu kauimpana sinusta? Me asutaan kaikki lähekkäin.
36. Kenet perheenjäsenen toivoisit asuvan kauempana? En kenenkään.
37. Milloin viimeksi puhuit isovanhemmillesi? Ne taitaa olla edesmenneitä.
38. Vietätkö lomia perheesi kanssa? Aina.
39. Jos kyllä, mitkä lomat? Aina.
40. Oletko ylpeä perheestäsi? Ehdottoman ylpeä!
1. Kuinka monta veljeä ja siskoa sinulla on? Odotas kun lasken... Jos laskin oikein, niin neljä.[url=https://joel7th.files.wordpress.com/2014/07/capture2.png?w=600][/url]
2. Olitko suunniteltu lapsi? Olin.
3. Minkä ikäisiä vanhempasi olivat kun he saivat sinut? Se kuollut äiti oli kuulemma 43, mutta tämä äiti oli 44. Kuollut isi oli 53 ja tämä isi oli 51.
4. Oliko vanhemmillasi yhtään vaihtoehtoisia nimiä sinulle? Ei. Äiti oli miettinyt nimen valmiiksi, kuulemma. Siis se kuollut äiti.
5. Kutsu(i)vatko vanhempasi sinua lempinimillä? Joo.
6. Jos oli, mitä? Perheelle olen Thae.
7. Oletko vanhin, nuorin, keskimmäinen vai ainoa lapsi? Niille kuolleille olin ainoa, nyt olen perheen nuorin, kun minun jälkeeni on syntynyt kuolleita.
8. Onko sinulla yhtään sisaruspuolia? 4.
9. Mitkä ovat äitisi ja isäsi nimet? Ne kuolleet oli Ampythia ja Aegistos. Nämä täällä ovat Helen ja Bolvangar.
10. Mikä on kansalaisuutesi? Olen kai kentauri?
11. Kuinka kauan vanhempasi ovat olleet naimisissa? Hirmu kauan.
12. Jos eronneet, minkä ikäinen olit kun he erosivat? Ne ei eroa koskaan.
13. Kumman vanhemman kanssa tulet parhaiten toimeen? Minä tykkään molemmista. Isi on kuitenkin jotenkin minulle enemmän lähellä.
14. Onko kukaan ystäviesi vanhemmista kuin äiti/isä sinulle? Minun eka äiti ja isi on kuollut ja sain tämän äidin ja isin, kun eka äiti kuoli heti kun synnyin ja tarvitsin heti uuden äidin ja se eka isi huolehti näiden isin ja äidin kanssa minusta, kunnes sekin kuoli.
15. Onko sinulle koskaan kerrottu sinun olevan adoptoitu? Minun eka isi ja äiti on kuollut. Minä sain tämän isin ja äidin ihan vauvana, mutta se eka isi oli mukana neljä vuotta kun se kuoli.
16. Riiteleekö perheesi muun sukusi kanssa? Ei kai. En ole nähny.
17. Onko ketään perheenjäsentä jolle et puhu? Nava ei puhu minulle! Minä haluan puhua sille.
18. Montako sisarenlasta sinulla on? Ei yhtään?
19. Montako serkkua sinulla on? En minä tiedä, ehkä monta.
20. Mitä äitisi ja isäsi tekevät työkseen? Lukee tähtiä ja taistelee. Tekeekö kentaurit paljon töitä?
21. Mitkä ovat setiesi ja tätiesi nimet ja mitä he tekevät työkseen? Kuka on setä ja kuka on täti, kuka on minun ja kuka ei? Mistä minä tiedän?
22. Onko sinulla lapsia? EI! Mä oon vasta 14! Mutta ehkä joskus on.
23. Jos on, montako? Ei nyt yhtään.
24. Poikaystävää tai aviomiestä? No minä pidän Pliosta. Mutta minun eka isi on valinnut minulle jo jonkun. Mutta toivon että minun ei tarvitse ottaa sitä. Mutta tämä isi ja äiti puolustaa minua.
25. Kaikista perheenjäsenistäsi, kuka saa sinut nauramaan useimmiten? Caern.
26. Kuka perheenjäsenesi on suosikkisi? Koko perhe, mutta enemmän ehkä Caernunnos ja isi.
27. Oletko koskaan menettänyt perheenjäseniä? Minun eka äiti kuoli kun synnyin ja eka isi kuoli kun olin 4-vuotias.
28. Kuinka monta olet menettänyt? 2.
29. Oletko koskaan käynyt lomamatkoilla perheesi kanssa? Ollaan kierrelty kiellettyä metsää.
30. Jos kyllä, milloin viimeksi ja missä? Aina välillä.
31. Onko perheelläsi koskaan ollut kokoontumista? Meidän lauma kokoontuu melkein joka päivä.
32. Jos kyllä, kauanko siitä on? Haloo, melkein joka päivä.
33. Toivotko että perheesi olisi isompi vai pienempi? Minulle käy isompi tai pienempi, kunhan ollaan lähellä toisiamme.
34. Onko perheessäsi ketään joka nolottaa sinua? Minä taidan nolottaa muita.
35. Kuka perheenjäsenesi asuu kauimpana sinusta? Me asutaan kaikki lähekkäin.
36. Kenet perheenjäsenen toivoisit asuvan kauempana? En kenenkään.
37. Milloin viimeksi puhuit isovanhemmillesi? Ne taitaa olla edesmenneitä.
38. Vietätkö lomia perheesi kanssa? Aina.
39. Jos kyllä, mitkä lomat? Aina.
40. Oletko ylpeä perheestäsi? Ehdottoman ylpeä!