15-06-2020, 04:10 PM
Felly nautti vaellusretkestä, hän katseli maisemia ja kulki porukan matkassa. "Tää on kyl aivan mahtavaa seutua", tyttö henkäisi ja katsoi muita hymyillen, kun he tulivat levähdyspaikalle. "Nytkö jo levätään, olisin mä jaksanut vielä", Felicity sanoi ja sai Marleenen vastauksen: "Hyvä vain että levätään, eihän me olla syöty kuin sitten viimeksi." "Ja siitäkin on viidettä ja kuutta tuntia aikaa", Oswald lisäsi. "No okei, kyllä mulla on vähän nälkä", Felly sanoi ja katsoi aikuisia. Williard naurahti ja alkoi omasta repustaan ottaa eväitä, joita hänellä oli reilusti koko porukalle. "Syödäänkö nakkisämpylöitä? Mä voin olla keittiömestarina? Mä kun tiedän kaiken mahdollisen ruuasta", Williard heitti ja Oswald ja Felly kumartuivat toisiaan kohti ja tuijottivat toisiaan silmiin kun sanoivat: "Ennemminkin syömisestä." Tämän jälkeen he nauroivat sydämellisesti. Williard esitti muka loukkaantunutta ja näytti mököttävää ilmettä noille. Felly nousi ja meni pörröttämään Williardin kiharaista tukkaa enemmän ja kiersi kätensä tuon kaulan ympärille: "No älä ny. Sä teet aina tosi hyvät retkisafkat, nakkisämpylät on superhyvii." Williardin suu levisi hymyyn ja tämä naurahti sydämellisesti: "Joo joo, en mä oo möksiskään." Felly istui miehen viereen ja kysyi: "Autanko jotenkin?" "Njäh, ei tarvi mä kyl handlaan tämän", mies sanoi hymyillen. Andrew auttoi Yancya nuotion kanssa ja oli tämän juoksupoikana.