21-03-2016, 01:12 AM
Dena kuunteli hymyillen Freyaa ja kertoi, että hän piti Freyasta. Hän huomasi Hunterin potkivan palloa edellään ja käänsi katseensa taas juttelevaan Freyaan ja juuri silä hetkellä, hän kuuli huudon yksityisalueesta. "Hunter King!" hän huudahti vihaisena juuri kun näki pallon sujahtavan pihaan, jossa kuului räjähdys. Dena viittoi Freyan mukaan ja lähti juoksemaan kohti pihaa. "Olen varma, että sinua on kielletty potkimasta kadun yli palloa ja juoksematta kadun yli kuin päätön kana!", Dena huusi vihaisena pojalle kadun yli. Sitten hän katsoi molemmille puolille ja sanoi tiukasti: "Tulet heti tänne." Kun poika, oli tullut kadun yli hän ohjasi tuon muassaan pihalle. "Olen todella pahoillani tapahtuneesta, poika tahtoo sanoa teille jotain. Eikö totta Hunter?" Dena katsoi poikaa tuimasti. Ja kysyi sitten naiselta: "Kävikö teille kuinka pahasti? Kaunis astiastonne on ainakin valitettavasti entinen." Keski-ikäinen nainen oli hyvin kiukkuinen ja piteli poskeaan ja mutisi poskessa olevasta kivusta ja niskasärystäkin, kun niskansa oli hieman nitkahtanut. "Hyvänen aika", Dena sanoi ja talutti naisen puutarhatuolille, joka oli vähän matkan päässä ja sanoi: "Saisinko käyttää puhelintanne? Olen lastenvahti ja soittaisin heidän isälleen."
Nainen antoi luvan ja Dena käski Hunterin tulla mukaansa, sillä tahtoi pitää poikaa silmällä ja sanoi Freyalle: "Sinäkin voit tulla, mutta luotan siihen että pysyt pihalla." Dena asteli pojan kanssa eteiseen josta löysi puhelimen ja taskustaan hän kaivoi Suttonin poliisiaseman numeron: "Päivää, olen Dena Aiken. Voisinko saada Jacob Kingin puhelimeen, kyse on hänen lapsistaan." Poliisi joka vastasi puhelimeen pyysi odottamaan hetken ja pian Dena kuuli Jacobin äänen. "Dena tässä. Hunter alkoi sooloilemaan pallolla kadun kun kuulin huudon yksityisalueesta, huomasin että poika oli toisella puolen katua, juuri kun sain huudettua hänen nimensä, pallo lensi vastapäiseen pihaan, osui emännän poskeen ja onnistui rikkomaan astiaston. Toruin häntä ja sanoin ettet varmastikaan hyväksyisi juoksemaan kadun yli kuin päätön kana, anteeksi ilmaisuni, mutta voisitko tulla tänne selvittämään tämän asian, minä vähän luulen, ettei rouvakaan ole ihan kunnossa, valitti poskeaan ja niskaansa", Dena sanoi rauhallisena, pitäen silmänsä tarkasti Hunterissa ja kertoi Jacobille mikä talo oli kyseessä vaikka talon numeroa ei tiennytkään.
Nainen antoi luvan ja Dena käski Hunterin tulla mukaansa, sillä tahtoi pitää poikaa silmällä ja sanoi Freyalle: "Sinäkin voit tulla, mutta luotan siihen että pysyt pihalla." Dena asteli pojan kanssa eteiseen josta löysi puhelimen ja taskustaan hän kaivoi Suttonin poliisiaseman numeron: "Päivää, olen Dena Aiken. Voisinko saada Jacob Kingin puhelimeen, kyse on hänen lapsistaan." Poliisi joka vastasi puhelimeen pyysi odottamaan hetken ja pian Dena kuuli Jacobin äänen. "Dena tässä. Hunter alkoi sooloilemaan pallolla kadun kun kuulin huudon yksityisalueesta, huomasin että poika oli toisella puolen katua, juuri kun sain huudettua hänen nimensä, pallo lensi vastapäiseen pihaan, osui emännän poskeen ja onnistui rikkomaan astiaston. Toruin häntä ja sanoin ettet varmastikaan hyväksyisi juoksemaan kadun yli kuin päätön kana, anteeksi ilmaisuni, mutta voisitko tulla tänne selvittämään tämän asian, minä vähän luulen, ettei rouvakaan ole ihan kunnossa, valitti poskeaan ja niskaansa", Dena sanoi rauhallisena, pitäen silmänsä tarkasti Hunterissa ja kertoi Jacobille mikä talo oli kyseessä vaikka talon numeroa ei tiennytkään.