07-12-2016, 06:58 PM
Isoäiti touhotti hieman vieläkin, ja kuuli puolikorvalla, mitä lapset kysyivät isältään ruokapaikasta. Kun he esittäytyivä, vanha nainen haukoi hetken suutaan ja totesi pahoitellen: "Hyvänen aika, emmehän ole esittäytyneetkään. Minä olen Bertha Clayton ja tässä on mieheni." Puolisonsa lisäsi heti vaimonsa perään nimensä: "Walter Clayton ja tämä on tyttärentyttäremme Effie." "Ette varmaan muista, mutta me on nähty puistossa. Mulla oli se iso rotikka Tenor, Hunter ja Freya leikki sen kanssa ku me juteltiin", murrosikäinen sanoi hieman ujostellen ja hymyili miehelle. Hänellä oli olallaan Golan merkkinen laukku ja sieltä hän otti esiin kansion, jossa oli paljon karikatyyripiirroksia ihmisistä ja eläimistä. Osa kuvista oli väritettykin ja kaikissa luki päivämäärä alanurkassa ja Effien signeeraus. Hän otti tuoreimman kuvan esiin, jonka oli värittänyt ja ojensi sen miehelle. "Piirsin tämän siltä päivällä. Kuvassa oli ihan selvästi Hunter ja Freya, sekä Tenor, jokaisella oli ylisuuret päät ja jotain muitakin humoristisia piirteitä, mutta kaikki oli selkeästi tunnistettavissa. "Anteeksi nuo Hunterin susikorvat, minä vain seuraavana yönä näin unta, missä hän oli suden kanssa ja siksi halusin tehdä suden korvat", Effie sanoi pahoitellen ja lisäsi: "Saatte pitää kuvan, jos haluatte."