Kieran
#1
Heippa! Smile

Minut tunnetaan Suomen foorumiroolipelimaailmassa paremmin nimimerkillä Nibs. Tätä Kieran-nimimerkkiä käytän kansainvälisessä (englanninkielisessä) roolipeliyhteisössä, mutta otin sen siis tähän roolipeliin käyttöön koska täällä on myös hahmo nimeltä Nibs.

Olen yli 30-vuotias nuori mies. Intohimoinen luova kirjoittaja ja fanipersoona.

Roolipelaamisen lisäksi, muita harrastuksiani ovat mm. musiikki/fanivideoiden teko (vuodesta 2006), grafiikoiden/kuvamuokkausten teko, kirjoitan faniartikkeleita, elokuvien katselu, kirppiksillä kiertely, ja luova kirjoittaminen ylipäätään. Luovaa kirjoittamista olen harrastanut enemmän tai vähemmän koko ikäni, mutta aktiivisesti vasta aikuisena 2000-luvun alkupuolelta. Foorumiroolipelannut olen vuodesta 2003.

Yleisesti mielenkiinnonkohteitani ovat mm. psykologia, menneet vuosisadat, kauhugenre (jossa ihmissudet ovat elämäni rakkaus), ja Britannia. Rakastan vauvoja, lapsia, ja eläimiä - etenkin sudet ja kissat ovat lähellä sydäntäni.

Olen usean tarinan, universumin ja ihmisen fani, mutta en minkään niin intohimoisesti kuin Harry Potter-kirjojen jotka ovat kaikkien aikojen inspiroivin universumi mulle, vuodesta 2004. Toiseksi rakkain fanituksen kohteeni fandomeissa on tämä Peter Pan, jo vuodesta 1989.

Rakastan roolipelata kaikkea suurista seikkailuista jokapäiväiseen arkielämään, mutta viimeksimainittua vain kun se sijoittuu maahan ja kulttuuriin jossa en ole elänyt mutta joka kiinnostaa minua - kuten esimerkiksi Englanti / Britannia.


Hurjan lämmin kiitos että olet tsekannut tämän roolipelin sivut! Toivottavasti innostut liittymään, tai jos olet jo jäsen, että sinulal on hauskaa!! Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)