03-10-2016, 04:27 PM
Zora keskittyi ruuan lämmitämisen ja hyräili jotain mustalaiskappaletta mielessään. Steve katsoi ystäväänsä, nyökäten tuolle, jatkaen kuopuksensa syöttämistä. "Ota oven pielestä haulikko mukaasi, jos tarvitset", hän sanoi ja vaihtoi tyttärensä asentoa, niin että tuo saisi röyhtäistyä, mutta tyttö vaati vieläkin maitoa, joten mies syötti tuota. Zora sekoitti puulastalla ruokaa. Kun Becky oli juonut pullon tyhjäksi, Steve röyhtäytti tytön uudestaan ja meni vaihtamaan tuon vaipan. Hän laski tytön sitten kehtoon ja siirtyi pihalle, lisäämään pyykkipadan alle puita. Hän pesi joka toinen päivä vauvan pyykkiä ja kerran viikossa kaikkien pyykit. Zoran vaatteita hän ei ollut saanut vielä kertaakaan pestä, tytön luottamus piti ensin saada täysin, ennen kuin ryhtyä pakottamaan tuota peseytymään. Hän kuuli kauempaa ääniä, jotka kuuluivat koiraa huhuilevalla ystäväparille, mutta hän keskittyi itse pyykkäämiseen.
Tom katsoi uuden ystävänsä perään ja ihasteli tuon Ben-pupua. "Se on tosi kiva", poika sanoi ja veti ystävänsä pieneen makuuhuoneeseen, jossa oli hänen sänkynsä ja lelulaatikko. "Tässä on minun huoneeni ja lelulaatikko", hän hihkaisi ja avasi pienen arkun. Arkussa oli puusta veistettyjä eläimiä ja ihmisen muotoon veistettyjä hahmoja. "Isä on veistänyt nämä minulle", poika kertoi. Hänen tyynyllää oli vanhaan hameeseen ommeltu nalle, jonka täytteenä oli olkia. "Äiti teki tämän minulle kun olin pieni", poika kertoi nallesta, joka oli ainoa asia, mikä muistutti häntä äidistä.
Tom katsoi uuden ystävänsä perään ja ihasteli tuon Ben-pupua. "Se on tosi kiva", poika sanoi ja veti ystävänsä pieneen makuuhuoneeseen, jossa oli hänen sänkynsä ja lelulaatikko. "Tässä on minun huoneeni ja lelulaatikko", hän hihkaisi ja avasi pienen arkun. Arkussa oli puusta veistettyjä eläimiä ja ihmisen muotoon veistettyjä hahmoja. "Isä on veistänyt nämä minulle", poika kertoi. Hänen tyynyllää oli vanhaan hameeseen ommeltu nalle, jonka täytteenä oli olkia. "Äiti teki tämän minulle kun olin pieni", poika kertoi nallesta, joka oli ainoa asia, mikä muistutti häntä äidistä.