29-07-2021, 03:37 PM
Stewart auttoi parhaillaan lapsia vaunuista, kun Zora havaitessaan koiran äänen, perääntyi heti takaisin vaunuihin, mutta uskaltautui sitten laskeutumaan sieltä, kun koiran haukku etääntyi. Tom kuikuili ujosti vaunujen takaa Gabrielia, hän ei muistanut poikaa, mutta oli hurjan utelias. Stewart ojensi sitten Beckyn takaisin Zoralle ja otti haitarinsa sekä matkalaukut vaunusta. "Kiitos mainiosti", hän huikkasi ja lähti sitten astelemaan kohti kuistia lasten kanssa. Zora pysyi isän kyljessä ja Tom asteli hieman rohkeammin eteenpäin. "Minä olen Tom, mutta en muista sua", poika sanoi hymyillen, kun hän oli ehtinyt Gaben ja tämän isän luo. Pojan silmissä oli viaton ja hurjan utelias katse, kun hän kantoi äitinsä ompelemaa nallukkaa kainalossaan. Stewart tuli myös Zoran kanssa paikalle ja Zora muisti jollain tavalla pojan ja tämän vanhemmat, olihan hän vanhempi kuin Tom ja Gabe. Becky näpristeli isosiskon risaista hartiahuivia sormillaan jonka hän oli sitonut kaulalleen ulkovaatteiden päälle. Becky oli kasvanut jonkin verran viime näkemältä ja pitäessään pikkusiskoaan sylissään, Zora katseli pihaa ja ympäristöä. Ilma oli kylmä, mutta ei liian kylmä. Tyttö piti kenkiä jalassaan, mutta hänen jalkansa eivät pysyneet paikallaan, sillä kengät olivat niin epämukavat hänestä. "Saat sisällä riisua kenkäsi", Stewart sanoi lempeästi ja kysyi vuorostaan Samuelilta: "Miten teillä on mennyt, oletteko olleet terveinä?" Thomas kysyi itse Gabelta: "Leikittäisiinkö jotain?"
~ Tomin ääni ~ Beckyn ääni ~ Zoran ääni ~ Steven ääni ~
~ Elämänkulku ~ Farmari ~