09-02-2020, 07:14 PM
Stuart katsoi poikaa ja otti pupupaistista suullisen herkullista lihaa ja pureskeli sitä nautinnollisesti. Kysymys koirista, sai tytön nielaisemaan maukkaan suullisen. "Meillä on kaksi koiraa, Sally eli tämä minun koirani ja Jassie, joka on Sallyn emo. Sain pitää yhden pennuista, sillä ehdolla, että huolehdin siitä ja isoisä auttoi kouluttamaan sen", Stuart kertoi hymyillen ja lisäsi: "Olin 11-vuotias kun sain sen, sitä ennen olin kinnunnut koiraa monta vuotta, mutta isoisä sanoi, että niin kauan kuin Jassie on meillä, meille ei tule toista koiraa, ellei Jassie sitten synnytä pentuja itse. Sallyn ja sen sisarusten isä on erään Hollantilaisen uudisraivaajan koira, Sally on kuin isänsä kopio, muut pennut muistuttavat enemmän emoa."
Stuart otti uuden suullisen hyvää paistia ja pureskeli sitä aikansa, kunnes kysyi pikkuvesseliltä: "Onko sinulla muita lemmikkejä kuin koira?"
Stuart otti uuden suullisen hyvää paistia ja pureskeli sitä aikansa, kunnes kysyi pikkuvesseliltä: "Onko sinulla muita lemmikkejä kuin koira?"