04-05-2020, 07:02 PM
Kun kolmikko tuli leiriin Stuart nousi, olihan hän jonkinlaisen kasvatuksen saanut. "Onneksi löysitte tänne", hän sanoi ensimmäisenä ja lisäsi heti perään: "Poika on kunnossa." Tyttö viittoi teltalle sanoen: "Nukkuu tuolla." Vanhemmat olivat selvästi huolissaan pirpanasta ja sehän oli ihan normaalia, eikä Stuart pitänyt lainkaan outona useampaa kysymystä, olihan näiltä poika hävinnyt yhtäkkiä. Seuraavaan kysymykseen hän vastasikin: "Löysin hänet tuolta jostain pusikosta nukkumassa. Hän oli kuulemma herättyään lähtenyt vain käymään ulkona ja sitten eksynyt. Minä taas lähdin liikkeelle, kun Sally selvästi vaistosi jotain, joten päätin tehdä sen kanssa kierroksen. Kun löydettiin heidät mä päätin kantaa pojan tänne koska en tiedä tarkalleen missä kohtaa leirinne on." Samassa taivaalta alkoi ripotella muutamia sadepisaroita, aivan kuin Stuart oli aiemmin uumoillut. Hänestä ei ollut kiva laittaa toisia sateeseen talsimaan, joten hän ehdotti: "Te voitte oottaa täällä sateen laantumista. Ei se mua haittaa jos ootte täällä." Tyttö kun arveli sateen yltyvän. "Hän heräsi jossain vaiheessa toviksi ja me juteltiin hetki ennen kuin hän kömpi uudestaan nukkumaan", Stuart kertoi. "Mä attelin että jos te ette ehdi ensin, ni me lähetään vasta aamulla ettimään teidän leiriä, vaikka uskon kyllä että teidän koira ois sinne saattanut johdattaakin. Mut mä katoin varmemmaksi odottaa aamua tai sitä että te löydätte tänne."