HPAU
Yleinen keskustelu - Printable Version

+- HPAU (https://hiddenkiss.net/hphr)
+-- Forum: PELIEN ULKOPUOLELLA (https://hiddenkiss.net/hphr/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: OLESKELUHUONE (https://hiddenkiss.net/hphr/forumdisplay.php?fid=66)
+--- Thread: Yleinen keskustelu (/showthread.php?tid=94)

Pages: 1 2 3


RE: Yleinen keskustelu - NIBS - 12-12-2017

Eikö kenellekään kuulu yhtään mitään mainitsemisen arvoista?

Luulin et Ihmeotukset-elokuvat tulis vuoden välein niinku Potter-leffatkin tuli, mutta ilmeisesti ne onkin kahden vuoden välein. Toisaalta hyvä vaan, pysyypähän taso todennäköisemmin parempana.


RE: Yleinen keskustelu - Lexus - 13-12-2017

Ei mitään sen kummempaa ainakaan mulla paitsi, et töissä on ihan älytön kiire joten vastauksia ei ole multa senkään takia kuulunut ^^

Toivottavasti ainakin se toka osa olis parempi verrattuna siihe ekaan jossa mua jäi häiritsemään se sarvikuonoelukka kohtaus jonka ois voinu jättää koko leffasta pois tai ainaki tehä siitä vähemmän 'häiritsevän'. :'D


RE: Yleinen keskustelu - NIBS - 16-12-2017

Joo se kohtaus on kyllä todella outo Potter-sarjan standardissa, ja sen verta kyseenalainen että ois mun puolesta voinut olla ainakin vähän lyhyempi. Pidän sitä kyllä realistisena sillä että joskus eläintutkijat joutuu tekeen epämiellyttäviä asioita päästäkseen tavoitteeseensa, ja Newtillä oli vähän kiire saada se otus takaisin salkkuunsa, mahdollisimman vähäisellä tuholla ympäristölle.

Seuraavan osan nimi on ilmeisesti Crimes of Grindelwald. Toivottavasti Johnny Depp on isossa osassa sitä. Cool


RE: Yleinen keskustelu - NIBS - 13-10-2018

Kuka aikoo käydä katsoon uuden Ihmeotukset-elokuvan ensi-illassa?

Mä aion odottaa joulukuun Supertorstaita. Leffalipun perushinta on nykyään ihan naurettavan kallis normaalina päivänä, ja lisäks näistä isoista leffoista nyhdetään yleensä vieläkin enemmän. Mutta kyllähän Potter-maailmaan sijoittuva leffa olis hienoa nähdä edes kerran valkokankaalla. Kaikki tähän mennessä oonkin paitsi Viisasten kiven.


RE: Yleinen keskustelu - NIBS - 27-12-2019

Mites teidän joulu meni? Oliko kellään mitään erityistä vai vietittekö kotona perheen parissa?


RE: Yleinen keskustelu - TrisjaPower - 28-12-2019

Tässähän tää meni, angiina selätetty ja koiraki makoilee selällään just nyt, oltiin vaan omin porukoin.


RE: Yleinen keskustelu - TrisjaPower - 02-08-2020

Hei kaikki. Pakko pistää päivitystä omaan tilanteeseen. Elämäni on joutunut nyt kaaokseen. Äitini menehtyi eilen isäni käsivarsille. Sad


RE: Yleinen keskustelu - Lexus - 03-08-2020

Oh shit, voimia sinne D:


RE: Yleinen keskustelu - TrisjaPower - 04-08-2020

Kiitos <3


RE: Yleinen keskustelu - Lexus - 27-11-2020

Sain just tietää et ilmeisesti tän Gellert Grindelwaldin näyttelijä vaihtu Ihmeotuksissa Deppistä Mads Mikkelseniks, jotenka oisko kellää intoa jakaa mielipidettään? :'D
Ite en viel tiä oliko hyvä vai huono päätös, (riippuu miten näyttelijän vaihtuminen käsitellää siinä leffassa) mut sen näkee sitte kun leffa o valmis. Kuiteski ihan ekaks ku luin sen uutisen ni aattelin et no eikö tuon Mikkelsenin ois voinu jo ihan ekaa Ihemotuksiiki valita, sen verran oli legendaarinen tuossa Hannibal sarjassakin.


RE: Yleinen keskustelu - NIBS - 12-12-2020

Minua tuo ei ilahduta. En tiedä, mutta mun on vaikee uskoo että Deppin nykyinen maine on vaikuttanut merkittävästi noiden elokuvien saavuttamiin voittoihin tai että massiiviset elok6vayhtuöt välittäis mistään muusta noin paljon että pyytäis merkittävässä osassa olevaa näyttelijää jättämään roolinsa kesken sarjan. Tuo on siis hieman hämmentävää. Ja ei reilua jos syy oli Deppin maine, jos syytteitä ei ole edes todistettu. Itse oon tyyppiä joka erottaa taiteen taiteilijasta. Tahraantunut maine tai edes todistettu rikos ei vaikuta mun kokemukseeni ko. henkilön tuotoksista jos ko. tuotoksella/roolilla ei oo mitään tekemistä ko. tahran/rikoksen kanssa. Ja tässä tapauksessa ei ole.

Näyttelijävaihdokset kesken sarjan on musta aina kurja juttu, ja turhat vaihdokset ärsyttäviä.
En oo katsonut Hannibal-sarjaa tai mitään muutakaan missä Mikkelsen on ollut joten en voi kommentoida sopivuutta tähän rooliin. Mutta kyllä on takuulla haaste saada Grindevald tuntumaan samalta henkilöltä täysin eri ihmisen esittämänä, etenkin kun ulkonäkökin on selvästi eri. Mutta ennen kaikkea kun on tosi harvinaista että joku onnistuu esittään hahmoa täysin samalla olemuksella ja tunnulla kuin toinen. Toivottavasti ne edes kirjoittaa käsikirjoitukset vaihdoksen ympärille, että selittyy miksi Grindelvald on yhtäkkiä toisennäköinen ja tuntuinen. Ei ois ees mahdotonta Potter-universumissa.


RE: Yleinen keskustelu - Lexus - 12-12-2020

Ihan samaa mieltä oon tossa et miten se sit kirjotetaan siihen leffaa ja periaatteessa vaihtohan se siin ekassa leffassakin näyttelijää eli kai sen vois hyvinkin tehä. Ja okei joo jos se oli vaan irl-maineensa takia vaihettu ni kyl se aika törkee temppu sinänsä, mut periaatteessa voisin ymmärtää koska jotkuthan voi boikotoida niit leffoi ihan vaan näyttelijän irl-maineen takia ja ne varmaa haluis aika hyvät tulotki tuosta leffasta, mut toisaalt joku voi boikotoida ihan näyttelijänvaihoksenki taki vaikka kuinka hyvin olis leffa tehty eli saatto olla ihan hyödytön temppu tuokin :')


RE: Yleinen keskustelu - TrisjaPower - 15-02-2021

Hola vaan kaikille!
Meikäläisen aika täällä on nyt vähän ollut vähäistä, mutta meillä muuttopuuhia nyt. Syksyllä muutetaan Epsanjaan Teneriffalle asustelemaan, niin on sen takaia ajatukset vähän siellä sun täällä ja vähän muuallakin Big Grin


RE: Yleinen keskustelu - Lexus - 15-02-2021

Ui juma, onnee siihe! Big Grin
Teneriffast puheen ollen, varmaa ylä asteesee asti luulin, et kun kaikki puhu siitä aina TeneRITVANA ni luulin et se oli joku Tene-Ritva mamma, jonka luona kaikki vaa kävi aina kylässä x'''''D


RE: Yleinen keskustelu - TrisjaPower - 19-02-2021

Big Grin Tattis... Kaks siskoistani tietää, iskälle ja kolmannelle kerron sit vähän myöhemmin kun asiat selkeytyy taas vähän enemmän.